Menu

zajęcia

Co tydzień przygotowujemy dla Was kilkanaście godzin zajęć fitness.
Każdy znajdzie coś dla siebie! Szczegółowy grafik zajęć publikujemy na naszym profilu na FACEBOOKu.

BPU (Brzuch – Pośladki – Uda)

Ćwiczenia te maja charakter wzmacniająco-kształtujący.
Są to nieskomplikowane ćwiczenia z dużą ilością powtórzeń
i długimi seriami mające na celu ujędrnianie i modelowanie  dolnych partii mięśniowych. Pozwalają pozbyć się niechcianej tkanki tłuszczowej oraz wymodelować sylwetkę. Przeznaczone dla wszystkich, szczególnie dla osób rozpoczynających trenowanie.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Są to zajęcia przeznaczone dla osób prowadzących siedzący tryb życia lub miewających problemy z kręgosłupem.
Ich celem jest wzmocnienie mięśni mających wpływ
na prawidłową postawę ciała – ćwiczone są mięśnie pleców oraz mięśnie wzdłuż kręgosłupa, ale także mięśnie ud, pośladków i brzucha. Zajęcia składają się również z ćwiczeń rozciągających i prostujących przygarbione ramiona i plecy. Bardzo dobrze na tego typu zajęciach czują się też osoby starsze oraz puszyste. Spokojne tempo, odpowiednio dobrane ćwiczenia – coś dla tych, którzy chcą się zdrowo poruszać,
a nie koniecznie przepadają za szybkim tempem.

ZUMBA

Zumba Fitness® to zainspirowane Ameryka Południową zajęcia taneczno-ruchowe. To dynamiczny, ekscytujący
oraz wyjątkowo skuteczny program fitness. Zajęcia składają się
z szybkich i wolnych rytmów wzmacniających i rzeźbiących sylwetkę. Zumba jest dla wszystkich bez względu na płeć, wiek, kondycję i umiejętności taneczno-ruchowe. Nieważne ile masz lat – Zumba to zajęcia wielopokoleniowe!

ABS + STRETCH (brzuszki i rozciąganie)

ABS to trening wzmacniający i kształtujący mięśnie brzucha. Zajęcia rozpoczynają się krótką rozgrzewka, po której następuje specjalistyczny trening ukierunkowany
na wzmacnianie mięśni brzucha. Zajęcia każdorazowo kończą się serią ćwiczeń rozciągających. Są to zajęcia przeznaczone zarówno dla początkujących, jaki dla osób zaawansowanych
w trenowaniu mięśni brzucha.

SLIM FIT

Zajęcia aerobowe kształtujące wszystkie ważne grupy mięśniowe. Zawierają kombinacje ćwiczeń ramion, pleców, ud, pośladków i brzucha. Zajęcia polecane dla osób chcących spalić zbędne kilogramy, poprawić kondycję i wysmuklić sylwetkę.

BACHATA

Bachata (czyt. Baciata)
to zarówno forma tańca, jak i gatunek muzyczny powstały
na gorącej Dominikanie. Pełna ekspresji, uczuć, namiętności, delikatności oraz erotyki sprawia, że tańczenie jej rozgrzewa zmysły i ciała tańczących. Charakterystyczne są akcenty biodrami u kobiet, taniec pełny pasji, ekspresji i pożądania. Przy tym opiera się na kilku podstawowych krokach, które bez problemu opanuje każdy. Każde zajęcia to budowanie krok po kroku nowego układu, który finalnie składa się w jedną całość.


JOGA

To najprostszy sposób na codzienny stres, przepracowanie, bóle karku i pleców. Dzięki pozycjom, które przyjmuje się podczas treningu jogi zwane asanami – rozluźnia się wiązadła kręgosłupa, „masuje” narządy jamy brzusznej oraz pobudza działanie wielu gruczołów. Trening jogi buduje piękną sylwetkę, poprawia stan zdrowia, działa kojąco na nerwy oraz wycisza umysł. Każde zajęcia kończą się relaksem.

SALSATION

Salsation® opiera się na radości, którą niesie taniec i ruch, oraz kładzie nacisk na muzyczną interpretację poszczególnych choreografii połączonych z niesamowitą zabawą. Zawiera elementy treningu funkcjonalnego, dzięki czemu wzmacniamy i wysmuklamy równomiernie całe ciało. Możemy tańczyć i ćwiczyć jednocześnie! Dzięki Salsation® można lepiej zrozumieć i zinterpretować muzykę. Zajęcia są otwarte dla wszystkich, zarówno początkujących, jak i profesjonalistów. Co nam dają te zajęcia?
*Wzmocnienie i wysmuklenie całego ciała, głównie takich partii jak: ramiona, brzuch, uda, pośladki. 
*Poprawa koordynacji i świadomości ciała, 
*Uwrażliwienie na muzykę, lepsze poczucie rytmu, 
*Znaczna poprawa nastroju, 
*Naładowanie pozytywną energią na cały dzień!

POWER BAND

Gumy do ćwiczeń Power Band to wielofunkcyjny sprzęt treningowy wykonany z lateksu. Działają na zasadzie stawianego oporu mięśniom. Zalet gum do ćwiczeń jest mnóstwo, a na efekty treningu z gumami nie trzeba długo czekać. Podczas zajęć wzmacniamy i ujędrniamy całe ciało, spalamy tkankę tłuszczową oraz zwiększamy zakres ruchu w stawach i elastyczność mięśni. Dodatkowo aktywizujemy mięśnie głębokie oraz mięśnie stabilizujące w obszarze bioder i ramion.Każda guma  ma swój odpowiednik kilogramowy, który sugerowany jest jej kolorem. Dzięki temu możemy w prosty i skuteczny sposób progresować z treningu na trening, wykorzystując do tego różne rodzaje gum.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial