Menu

zajęcia

BPU (Brzuch – Pośladki – Uda)

Ćwiczenia te maja charakter wzmacniająco-kształtujący.
Są to nieskomplikowane ćwiczenia z dużą ilością powtórzeń
i długimi seriami mające na celu ujędrnianie i modelowanie  dolnych partii mięśniowych. Pozwalają pozbyć się niechcianej tkanki tłuszczowej oraz wymodelować sylwetkę. Przeznaczone dla wszystkich, szczególnie dla osób rozpoczynających trenowanie.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Są to zajęcia przeznaczone dla osób prowadzących siedzący tryb życia lub miewających problemy z kręgosłupem.
Ich celem jest wzmocnienie mięśni mających wpływ
na prawidłową postawę ciała – ćwiczone są mięśnie pleców oraz mięśnie wzdłuż kręgosłupa, ale także mięśnie ud, pośladków i brzucha. Zajęcia składają się również z ćwiczeń rozciągających i prostujących przygarbione ramiona i plecy. Bardzo dobrze na tego typu zajęciach czują się też osoby starsze oraz puszyste. Spokojne tempo, odpowiednio dobrane ćwiczenia – coś dla tych, którzy chcą się zdrowo poruszać,
a nie koniecznie przepadają za szybkim tempem.

ZUMBA

Zumba Fitness® to zainspirowane Ameryka Południową zajęcia taneczno-ruchowe. To dynamiczny, ekscytujący
oraz wyjątkowo skuteczny program fitness. Zajęcia składają się
z szybkich i wolnych rytmów wzmacniających i rzeźbiących sylwetkę. Zumba jest dla wszystkich bez względu na płeć, wiek, kondycję i umiejętności taneczno-ruchowe. Nieważne ile masz lat – Zumba to zajęcia wielopokoleniowe!

ABS + STRETCH (brzuszki i rozciąganie)

ABS to trening wzmacniający i kształtujący mięśnie brzucha. Zajęcia rozpoczynają się krótką rozgrzewka, po której następuje specjalistyczny trening ukierunkowany
na wzmacnianie mięśni brzucha. Zajęcia każdorazowo kończą się serią ćwiczeń rozciągających. Są to zajęcia przeznaczone zarówno dla początkujących, jaki dla osób zaawansowanych
w trenowaniu mięśni brzucha.

SLIM FIT

Zajęcia aerobowe kształtujące wszystkie ważne grupy mięśniowe. Zawierają kombinacje ćwiczeń ramion, pleców, ud, pośladków i brzucha. Zajęcia polecane dla osób chcących spalić zbędne kilogramy, poprawić kondycję i wysmuklić sylwetkę.

BACHATA

Bachata (czyt. Baciata)
to zarówno forma tańca, jak i gatunek muzyczny powstały
na gorącej Dominikanie. Pełna ekspresji, uczuć, namiętności, delikatności oraz erotyki sprawia, że tańczenie jej rozgrzewa zmysły i ciała tańczących. Charakterystyczne są akcenty biodrami u kobiet, taniec pełny pasji, ekspresji i pożądania. Przy tym opiera się na kilku podstawowych krokach, które bez problemu opanuje każdy. Każde zajęcia to budowanie krok po kroku nowego układu, który finalnie składa się w jedną całość.


JOGA

To najprostszy sposób na codzienny stres, przepracowanie, bóle karku i pleców. Dzięki pozycjom, które przyjmuje się podczas treningu jogi zwane asanami – rozluźnia się wiązadła kręgosłupa, „masuje” narządy jamy brzusznej oraz pobudza działanie wielu gruczołów. Trening jogi buduje piękną sylwetkę, poprawia stan zdrowia, działa kojąco na nerwy oraz wycisza umysł. Każde zajęcia kończą się relaksem.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial